FAQ

Hoe kan ik de show bekijken?

Stap 1: Maak een account aan door rechts bovenin op 'Inloggen' te klikken. Vervolgens zie je onder de witte balkjes 'Registreren' staan. Hier klik je op. 

Stap 2: Vul alle gegevens in die hier gevraagd worden en vink de checkbox ‘ik ga akkoord met de voorwaarden’ aan en klik dan op ‘Registreren’. Wil je deze voorwaarden eerst doornemen? Klik dan op de knop ‘Algemene voorwaarden’ helemaal onderaan de website. 

Stap 3: Je ontvangt in je mail de activatielink waarmee je je account kunt activeren. Klik op deze URL. 



Let op! Heb je geen activatiemail ontvangen? Check dan de spambox. Is deze daar ook niet te vinden? Stuur dan een mail naar info@bunkertheaterzaken.nl en vraag om je account te activeren. Stuur deze mail vanuit hetzelfde mailadres als waarmee je je account hebt aangemaakt. 

Stap 4: Je hebt nu een actief account. Om de show te bekijken dient deze eerst gekocht te worden. In de videoplayer staat de melding: ‘Om de show te bekijken, moet je hem eerst aanschaffen’ met daaronder een knop ‘Aanschaffen’. Hier klik je op. 

Stap 5: Je bent nu op de betaalpagina. Selecteer hoe je wil betalen en volg de stappen. Ben je niet ingelogd? Doe dat dan eerst. Na de betaling krijg je automatisch toegang tot de show voor 24 uur lang. 



Stap 6: Enjoy!

Hoe lang krijg ik toegang tot de show?

Je krijgt na aanschaf van de show 24 uur lang toegang. Daarna zal het product ongeldig zijn en dien je deze opnieuw aan te schaffen als je hem nog eens wil bekijken. Je hoeft hiervoor niet een nieuw account aan te maken. Dit kan vanuit het bestaande account. 

Waarom ontvang ik geen activatiemail na het aanmaken van een nieuw account?



Het kan zijn dat de activatiemail in de spambox terecht is gekomen. Controleer of deze daarin terecht is gekomen. Controleer ook of je het juiste mailadres hebt ingevoerd en of je in de juiste mailbox kijkt. Heb je geen activatiemail ontvangen? Neem dan contact op met info@bunkertheaterzaken.nl met de vraag om je account te activeren. Mail dit vanuit hetzelfde mailadres als waarmee je je account hebt aangemaakt. 



Waarom moet ik mijn adres invullen bij het aanmaken van een account?

Het verzamelen van adressen is een verplichting van de Belastingdienst. Deze zijn deel van de fiscale gegevens, die minstens 7 jaar bewaard dienen te worden. Je adres wordt enkel opgeslagen in onze betaaldienst en zal nooit voor andere doeleinden gebruikt worden.

Kan ik de show ook streamen naar mijn TV?

Ja! Je kunt de show streamen naar je Chromecast. Helaas wordt AirPlay niet ondersteund. Je kunt natuurlijk wel je laptop verbinden met een HDMI kabel. 

Let op: Afspelen naar Chromecast vanaf een iPhone werkt helaas niet. Apple ondersteunt dit niet. De enige optie om via Chromecast af te spelen is vanaf een Android telefoon of vanuit een Chromium browser (Zoals Chrome, Edge of Opera). Dat mag op zowel Windows, als MacOS en Linux.

Op welke devices kan ik de show bekijken?



Je kan de show bekijken via je smartphone, tablet en pc. Let op dat de software van je device en browser up-to-date is voor de beste gebruikservaring. Ook is er een stabiele internetverbinding nodig (WiFi of mobiel internet).

Wat moet ik doen als ik problemen heb met het afspelen van de show?



Als je video helemaal niet afspeelt en het scherm zwart blijft, heeft dit waarschijnlijk te maken met de cookies in je internetbrowser. Zodra je deze verwijdert en je browser opnieuw opstart, zou het probleem moeten zijn opgelost. Zorg wel dat je de cookies van tv.danielarends.nl hebt geaccepteerd, dit is noodzakelijk voor een goede werking.

Het is ook mogelijk dat de video wordt geblokkeerd door een adblocker of een geïnstalleerd antivirusprogramma op je computer, telefoon of tablet. Schakel deze software uit of stel een uitzondering in voor de website tv.danielarends.nl en vernieuw de pagina van de video. 



Als dit ook niet werkt, probeer dan de video te bekijken in een andere internetbrowser. Gebruik je Google Chrome en heb je extensies geïnstalleerd die gegevens verzamelen? Zo ja, dan kunnen ze conflicteren met de video. Schakel deze extensies uit en vernieuw de pagina van de video. 



Als je alle mogelijke oplossingen hebt geprobeerd die zijn genoemd, maar nog steeds een zwart scherm ziet, controleer dan of de browser die je gebruikt om de video te bekijken de meest recente versie is. Zo niet, installeer de meest recente update, vernieuw de website en probeer het opnieuw.

Ik zie beeld, maar hoor geen geluid. Wat moet ik doen?



Allereerst, controleer of het geluid van de video niet per ongeluk nog steeds op 'mute' staat. Dit kun je zien aan het geluidsicoon in de afspeelbalk onderaan de videospeler. 

Vervolgens is het belangrijk om het volume van het apparaat waarop je de livestream afspeelt te controleren. Zorg ervoor dat het geluid op je apparaat is ingeschakeld. 

Daarna kun je het volume van de video zelf controleren. Dit kun je doen door te klikken op het geluidsicoon in de linkeronderhoek van het videoscherm, naast de 'stop'-knop. Als er een streep door dit icoon staat, staat het geluid uit. Klik erop om het geluid in te schakelen en er verschijnt een balk met een schuifregelaar. Verplaats deze naar rechts om het volume zo luid in te stellen als je wilt.

Het kan ook zijn dat het volume van de browser-tab is uitgeschakeld. In Chrome, klik op de rechtermuisknop terwijl de muis in het tabje staat bovenaan je scherm. Klik dan op de optie ‘Geluid van site aanzetten’. 

Ik hoor geluid, maar zie geen beeld. Wat moet ik doen?
 

Een mogelijke oorzaak van dit probleem is dat onze videobeveiliging detecteert dat bepaalde software op jouw computer schermopnames maakt. Om dit uit te sluiten zou je eerst het volgende kunnen doen:

Stap 1: Eerst alle software die schermopnames kan maken uitzetten (OBS bijvoorbeeld, maar er zijn (veel) meer van dat soort programma's)

Stap 2: Je computer opnieuw opstarten (zorg ervoor dat de eerder gestopte software niet automatisch weer opstart!) 

Stap 3: Probeer een andere HDMI kabel tussen jouw computer en TV. Ook de kabel kan de boosdoener zijn!

Ik wil op de hoogte blijven wanneer er nieuwe shows komen, wat moet ik doen?

Ga naar je account (of log in) en klik dan op 'Notificaties' in het linker menu. Hier zie je de optie nieuwsbrief met daarnaast een checkbox 'E-mail' staan. Vink deze aan en druk op 'Opslaan'. Dan ontvang je van ons een mailtje wanneer er nieuwe data in het theater zijn of er nieuwe shows online komen. Wil je je afmelden? Klik dan je checkbox weer uit en druk op 'Opslaan'. 

Wat moet ik doen als mijn vraag nog niet beantwoord is? 

Neem contact op met info@bunkertheaterzaken.nl als je vraag nog niet beantwoord is in bovenstaande lijst.